Jak mogę uzyskać elektroniczny dostęp do aplikacji mój conseq?

Od 2014 roku elektroniczny dostęp generujemy klientom automatycznie po przyjęciu Umowy, pod warunkiem podania adresu e-mail oraz numeru telefonu. W przypadku zapomnienia hasła, można je zresetować na stronie www.conseq.pl/reset. Nazwa użytkownika znajduje się na każdym wyciągu kwartalnym. Jeżeli nie otrzymałeś/aś danych do logowania, należy przesłać do nas podpisany Wniosek o wygenerowanie dostępu.

    Na naszej stronie internetowej używamy plików cookies. Pliki cookies są wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowej funkcjonalności strony internetowej, analizy ruchu na niej oraz personalizacji treści i reklam. Informacje na temat wykorzystywania plików cookies można znaleźć na naszej stronie internetowej oraz w Zasadach korzystania ze strony internetowej i cookies, gdzie można również dokonać zmiany ustawień zgody w późniejszym terminie. Wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies?
    Więcej informacji i ustawienia preferencji