Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji Mój Conseq, umów, płatności i zmian w umowach

    Czy moim rachunkiem inwestycyjnym może zarządzać inna osoba?

    Tak, istnieje możliwość udzielenia pełnomocnictwa innej osobie. Wzór pełnomocnictwa znajduje się tutaj, a podpis osoby wydającej pełnomocnictwo (właściciela rachunku inwestycyjnego) musi zostać poświadczony notarialnie.   Informujemy również, że nie ma możliwości...

      Jak zmienić formę wysyłania wyciągów z papierowej na elektroniczną?

      Zgodnie z obowiązującymi przepisami jesteśmy zobowiązani do wysyłania regularnych wyciągów za każdy kwartał kalendarzowy.  Jeżeli chcesz zrezygnować z wysyłania wyciągów w formie papierowej i zastąpić je darmowymi wyciągami elektronicznymi, możesz to zrobić w Mój Conseq ...

        Jak dokonać wypłaty bądź transferu środków?

        Wypłataw W celu wypłaty środków bądź ich części należy przesłać do nas Zlecenie odkupu tytułów uczestnictwa – druk znajduje się tutaj. Dla usprawnienia procesu Zlecenie możesz przesłać w formie skanu na adres fundusze@conseq.pl. Środki uzyskane z odkupu zostaną...

          Jak mogę uzyskać elektroniczny dostęp do Mój Conseq?

          Elektroniczny dostęp do Mój Conseq jest generowany automatycznie po przyjęciu Umowy (po zaksięgowaniu pierwszej inwestycji), a dane dostępowe wysłane są na adres e-mail klienta podany w Umowie. Jeżeli nie pamiętasz hasła, możesz je zresetować tutaj. Jeżeli nie otrzymałeś...

            Jak mogę zmienić wysokość regularnej inwestycji?

            Zmiana wysokości wypłat Jeżeli w ramach umowy masz ustanowione Zlecenie regularne z określoną Kwotą docelową, w każdej chwili możesz przelać większą lub mniejszą kwotę inwestycji i nie musisz nas o tym fakcie informować.  Zawieszenie wypłat Nie jest konieczne...

              Jak dokonać płatności?

              Płatności należy dokonywać na indywidualny numer rachunku bankowego, który wskazany jest w umowie. W tytule płatności można podać numer umowy.

                Jak zgłosić zmianę danych osobowych lub zmianę doradcy?

                Każda zmiana danych (imię i nazwisko, dokument tożsamości, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, dane kontaktowe, numer rachunku bankowego, zmiana doradcy, itp.) wymaga formy pisemnej. Formularz zmiany danych znajduje się tutaj.Zmiana danych klienta (imię i nazwisko...

                  Jaka jest minimalna wysokość inwestycji?

                  Minimalne wielkości zleceń są ustalane dla każdego produktu osobno i są określone w Tabeli opłat dostępnej tutaj oraz w Warunkach ogólnych emisji i odkupu tytułów uczestnictwa stanowiących integralną część każdej umowy.

                    Jak zainstalować aplikację mobilną?

                    Korzystając z linków poniżej możesz pobrać aplikację mobilną, która pozwoli Ci w łatwy i bezpieczny sposób przeglądać swoje rachunki inwestycyjne. Aplikację należy sparować z Mój Conseq – instrukcja znajduje się tutaj.  

                      Jak zlecić regularny odkup?

                      W przypadku umów dotyczących emisji i odkupu tytułów uczestnictwa istnieje możliwość ustanowienia Zlecenia regularnego odkupu – druk znajduje się tutaj. Za takie zlecenie nie są pobierane żadne opłaty.  Należy pamiętać, że w ramach umowy można mieć ustanowiione...

                      Napisz do nas

                      Wprowadź kod bezpieczeństwa:
                       Security code
                       

                      Poważnie podchodzimy do Twojej prywatności i będziemy wykorzystywać przekazane nam dane osobowe wyłącznie zgodnie z warunkami naszej polityki prywatności.