Najczęściej zadawane pytania
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji Mój Conseq, umów, płatności i zmian w umowach
Tak, istnieje możliwość udzielenia pełnomocnictwa innej osobie.
Wzór takiego pełnomocnictwa, na którym podpis osoby wydającej pełnomocnictwo (właściciela rachunku inwestycyjnego) musi zostać poświadczony notarialnie, można znaleźć na naszej stronie internetowej...
Niestety umowy podpisane z osobami małoletnimi lub w ich imieniu przez pełnomocników nie są akceptowane.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa jesteśmy zobowiązani do wysyłania regularnych wyciągów za każdy kwartał kalendarzowy. Jeżeli chcesz anulować wysyłanie wyciągów w formie papierowej i zastąpić je darmowymi wyciągami elektronicznymi, możesz tego dokonać elektronicznie...
WYPŁATA
W przypadku wypłaty środków pieniężnych na inny rachunek bankowy niż podany w Umowie, konieczne jest notarialne poświadczenie podpisu Klienta na Zleceniu odkupu tytułów uczestnictwa. Środki zostaną przekazane na wskazany numer rachunku bankowego do 14 dni roboczych...
Umowy ze spółką Conseq można podpisać za pośrednictwem Dystrybutorów naszych funduszy, których można znaleźć na stronie www.conseq.pl.
Od 2014 roku elektroniczny dostęp generujemy klientom automatycznie po przyjęciu Umowy, pod warunkiem podania adresu e-mail oraz numeru telefonu. W przypadku zapomnienia hasła, można je zresetować na stronie www.conseq.pl/reset. Nazwa użytkownika znajduje się na każdym wyciągu...
ZAWIESZENIE WPŁAT
Nie jest konieczne powiadamianie nas o zawieszeniu wpłat - pominięcie wpłaty nie jest w żaden sposób karane.ZMIANA WYSOKOŚCI WPŁAT
Umowy działają zgodnie z zasadą kwoty docelowej i nie ma potrzeby powiadamiania nas o wysyłaniu wyższej kwoty.ZWIĘKSZENIE...
Numer rachunku na który należy dokonać wpłaty znajduje się na umowie. Każda umowa posiada również swój unikalny numer, który należy umieścić każdorazowo w tytule płatności.
Wszystkie zmiany (nazwisko, dowód osobisty, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, numer rachunku bankowego, zmiana doradcy, itp.) należy zgłaszać w formie pisemnej na Formularzu zmiany danych.
Zmiana nazwiska oraz adresu zamieszkania wymaga potwierdzenia przez doradcę...
Minimalne wysokości inwestycji są ustalane osobno dla każdego produktu i są one dostępne na okładce każdej umowy. Podstawowy przegląd można znaleźć w opisie poszczególnych produktów.
Gdzie znajdę ten dokument? Wszystkie dokumenty dotyczące umowy inwestycyjnej (najczęściej dotyczy to Wyciągów z rachunku lub Potwierdzenia transakcji) znajdują się aplikacji Mój Conseq w zakładce Wyciągi i powiadomienia.